loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 10
جمعه 27 آبان 1401 زمان : 13:46

درباره تور مالدیو
مالدیو کشوری جزیره ای در اقیانوس هند و جنوب غربی هند است و پایتخت آن ماله است. جمعیت این کشور حدود 515 هزار نفر و واحد پول آن روفیا مالدیو است. زبان رسمی کشور دیوهی و دین رسمی کشور اسلام است و انجام سایر ادیان در ملاء عام ممنوع است. قابل تعقیب مالدیو از نظر جمعیت و مساحت کوچکترین کشور قاره آسیا محسوب می شود و زمین این کشور حدود 1.5 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و به همین دلیل پست ترین کشور جهان نیز نامیده می شود.
تور مالدیو
جزایر مالدیو همیشه یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مقاصد برای غواصان بوده و ایستگاه های غواصی زیادی در این جزایر وجود دارد. برخی از جاذبه های زیبا و زیبای مالدیو عبارتند از: جزیره آلیماتا، مسجد بزرگ زیبا (سلطان محمد)، بنای یادبود سونامی، موزه ملی مالدیو، مسجد هوکورو میسکی، ریف مانتا،... همچنین مالدیو یکی از رمانتیک ترین مکان هاست. برای زوج های جوانی که به دنبال مقصد ماه عسل هستند. مالدیو متشکل از 1192 جزیره مرجانی در سواحل جنوب غربی هند است که محل زندگی 200 نفر بومی و 100 نفر از آنها به گردشگری اختصاص دارد.
تور مالدیو یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی آژانس مسافرتی رامین گشت است که بنا به دلایلی یکی از سفرهای لوکس خارج از کشور محسوب می شود. علاوه بر این، جغرافیای فوق‌العاده این کشور و زیبایی منعکس شده و بکر جزایر، آن را به یکی از شلوغ‌ترین مقاصد ساحلی جهان در سال‌های اخیر تبدیل کرده است. از طرفی عدم وجود ویزای مالدیو برای سفر به این مقاصد باعث شده تا تورهای لحظه آخری مالدیو به یکی از پرطرفدارترین تورهای تابستانی و تورهای ارزان مالدیو به یکی از پرطرفدارترین تورها تبدیل شوند. در زمستان امسال
سفر رام به مالدیو
شرایط ویزا و مدارک مورد نیاز برای سفر به مالدیو
قبل از سفر به مالدیو نیازی به درخواست ویزا نیست و مهم نیست که از کدام کشور پاسپورت دارید. به طور معمول ویزای فرودگاه مالدیو برای شما صادر می شود و زمانی که به فرودگاه مالدیو رسیدید، فرم ویزا را در فرودگاه پر می کنید و ویزای فرودگاه مالدیو را در پاسپورت خود مهر می کنید. تنها مدارکی که برای سفر به مالدیو لازم است پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، کوپن رزرو اتاق در یکی از هتل های مالدیو با تاریخ ورود و خروج است. حداکثر اقامت در مالدیو 30 روز است و بهتر است برای سفر با تور مالدیو تور مورد نظر را از رامین گشت خریداری کنید تا نگران رزرو هتل، بلیط هواپیما مالدیو، ویزا و حمل و نقل و غیره نباشید. در مالدیو کالا دریافت نکنید.
ویزای مالدیو بگیرید
تور هوایی مالدیو
نکته تور هوایی این است که شما از طریق تور مسافرتی رامین گشت که خدماتی مانند بلیط هواپیما و رزرو هتل را ارائه می دهد به تور مالدیو هوایی خواهید رفت و اگر قبلا سفر کرده اید می دانید که خدمات مسافرتی هوایی در این راستا می باشد. به عنوان یک بسته پیچیده یا کامل که شامل خدماتی مانند رزرو هواپیما، خدمات اقامتی و هتل، گشت و گذار و غیره است، تعریف می شوند. ما در آژانس رامین گشت با ارائه بسته های مسافرتی متنوع و قیمت های مقرون به صرفه در طیف های مختلف تلاش می کنیم تا میزبانی مناسب برای یک روز فراموش نشدنی از سفر هوایی شما به مالدیو باشیم.
در زیر لازم است بدانید که هیچ پرواز مستقیمی از ایران برای تورهای مالدیو وجود ندارد، اما تورهای مالدیو در تمام طول سال با پروازهای غیرمستقیم معتبر و برجسته در سراسر جهان از جمله: خطوط هوایی اتحاد - امارات - قطر - ترکی - ایرفلوت - فلای دبی در دسترس هستند. - عمان ایر یک پرواز یک توقف به ماله ارائه می دهد.
تور پوکو مالدیو
ارزان و بهترین تور مالدیو
قبل از هر چیز توجه داشته باشید که فصل کم توریستی در مالدیو از اردیبهشت شروع می شود و تا اکتبر ادامه دارد که بسته به آب و هوا بهترین زمان برای یک سفر مقرون به صرفه و اقتصادی به مالدیو است. اگر به دنبال سفر لحظه آخری و ارزان به مالدیو هستید، می توانید این زمان از سفر خود را انتخاب کنید. همچنین فصل کم گردشگری در مالدیو یا مالدیو از اردیبهشت آغاز می شود اما قیمت سفر در مالدیو بر خلاف فصل پربازدید بسیار مناسب خواهد بود.
در این مواقع است که شاهد بارش باران های موسمی در مالدیو هستیم و اگر در اوج باران های موسمی سفری به مالدیو رزرو کنید یا بخرید، می توانید از غواصی، موج سواری و سایر گشت های دریایی لذت ببرید. پس از آن لذت ببرید، اگر به دنبال سفر لحظه آخری مالدیو یا معاملات سفر به مالدیو هستید، باید پایان فصل شلوغ سفر مالدیو را برای سفر به این کشور انتخاب کنید که در این مدت قیمت های سفر ارزان تر است و شامل معاملات لحظه آخری می شود. قیمت ارز.
تعطیلات لحظه آخری مالدیو
در نهایت یک عامل مهم در ارائه تور لحظه آخری مالدیو وجود بلیط چارتر در مسیر تور مالدیو است که ارتباط مستقیمی با استقبال مردم و گردشگران دارد و به همین دلیل عموما تورهای لحظه آخری مالدیو هستند. در اکثر فصول سال موجود است. پیشنهاد تور لحظه آخری برای مسیرهای مختلف متفاوت است. اگر می دانید کدام قسمت از سفر هزینه بیشتری دارد، می توانید آن را به راحتی و فقط هوشمندانه مدیریت کنید و تورهای ارزان مالدیو را انتخاب کنید و از سفری مقرون به صرفه لذت ببرید.

قیمت سفر مالدیو
هزینه تور مالدیو نسبت به سایر تورهای خارجی در ایران بسیار بالاست. هزینه تور مالدیو به عوامل مختلفی از جمله: کیفیت پرواز، تعداد روزهای اقامت در جزیره، اقامت، فرصت های گردشگری، وعده های غذایی، برنامه های سرگرمی، زمان بازی و ... بستگی دارد. مثلا خرید یک سفر ارزان به مالدیو در فصل توریستی غیر ممکن است!! با توجه به افزایش تقاضا، میزان سفر به مالدیو نیز افزایش یافته است. همچنین هر چه تعداد سرویس ها و پارکینگ ها بیشتر باشد، قیمت سفر شما به مالدیو نیز افزایش می یابد. شما عزیزان می توانید مالدیو لحظه آخری و ارزان را از طریق سایت آژانس مسافرتی رامین گشتی رزرو کنید و سفری مقرون به صرفه و خاطره انگیز داشته باشید.
قیمت تور مالدیو
برای تجربه یک تور ارزان مالدیو می توانید در فصلی که گردشگران کمتری به مالدیو سفر می کنند، تور مالدیو را خریداری کنید. این فصول که معمولاً فصل بارانی جزیره است، هوای گرم دارد که منجر به افزایش رطوبت و سفر گردشگران کمتری به این منطقه می شود. به همین دلیل نرخ رزرو هتل و پرواز به میزان قابل توجهی کاهش یافته و اکثر تورهای مالدیو در این مدت لحظه آخری هستند. در فصل پاییز و زمستان به دلیل آب و هوای نسبتا خنک جزیره تعداد گردشگران بسیار بیشتر می شود و پس از آن قیمت تورهای مالدیو افزایش می یابد.
هزینه اقامت در هتل مالدیو چقدر است؟
اکثر هتل های مالدیو بسیار زیبا و راحت هستند و همه آنها پنج ستاره و UAL هستند. برخی از آنها آنقدر جالب هستند که خود گردشگران را جذب می کنند. بنابراین هزینه اقامت در این هتل ها باید بسیار گران باشد. یک شب اقامت در هتل پنج ستاره مالدیو از حدود ۷ میلیون تومان شروع می شود و برای اتاق دو تخته تا ۴۰ میلیون تومان می رسد. طبیعی است که اقامت در بهترین هتل های مالدیو برای شما هزینه زیادی دارد. اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید و خدمات بهتری دریافت کنید، تورهای رامن گشت را تهیه کنید.
هزینه اقامت در مالدیو
تور مالدیو از تهران و شهرستان
در مورد پروازهای مالدیو، تهران نقطه مبدأ تمامی این سفرها است و علاقه مندان می توانند مبدأ را به شهرهای دیگر ایران نیز تغییر دهند. به عنوان مثال تورهای مالدیو از تبریز، شیراز، اصفهان، رشت، کرمان، سر، مشهد و ... توسط آژانس ها با قیمت های مقرون به صرفه در فصول خاص گردشگری سال برگزار می شود.

منبع:تور مالدیو

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور