loading...

رامین گشت | مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی با ارزانترین قیمت

رامین گشت مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم و غیر مستقیم

بازدید : 9
شنبه 26 آذر 1401 زمان : 14:27

درباره تور مارماریس
مارماریس، این دهکده توریستی و بهشت مدیترانه ای به لطف سواحل رویایی و جذاب و جاذبه های طبیعی شگفت انگیزش به یکی از بهترین مکان ها برای یک سفر بی نظیر و فراموش نشدنی تبدیل شده است. بدون شک مارماریس یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مقاصد و جاذبه های گردشگری ترکیه است و اگر برای بازدید از این نقطه زیبای ترکیه با ماماریس سفر می کنید، این فرصت را دارید که در کنار آن از تاریخ، فرهنگ و جامعه ترکیه دیدن کنید. تور. علاوه بر شن‌های سفید مارماریس، زیبایی دو چندانی به آب‌های درخشان دریای مدیترانه می‌دهد که باعث می‌شود ظاهر آن را دوست داشته باشید.
تور مارماریس
گشت و گذار در مارماریس، قایق سواری، خرید در مراکز خرید مختلف، پیاده روی و پیاده روی در کنار سواحل زیبا و صرف غذا در رستوران های فوق العاده مارماریس می تواند تعطیلات فراموش نشدنی و لذت بخشی را برای شما رقم بزند. از بهترین و محبوب ترین مکان های دیدنی مارماریس می توان به بندر مارماریس، فواره روکسان، کوه مارماریس، مقبره های صخره ای کاریان، دالیان، جزیره کلئوپاترا، ساحل ایچملر، قلعه و موزه مارماریس و ... اشاره کرد.
خوب این روزها با توجه به اینکه تعطیلات تابستانی در راه است، مارماریس به عنوان پرطرفدارترین مقصد در این مدت شناخته شده است، آژانس مسافرتی رامین گشت، تورهای مارماریس و همچنین تورهای لحظه آخری و ارزان مارماریس را برای شما در نظر گرفته است. با کمترین قیمت و بهترین امکانات و خدمات می توانید سفری رویایی و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. از طرفی می توانید از آژانس رامین گشت سفر به مارماریس را انتخاب و سفارش دهید و با قیمتی ناچیز از سفر به مارماریس نهایت لذت را ببرید. در بالای این صفحه لیستی از قیمت های بسیار متفاوت را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با توجه به خواسته خود و مهمتر از همه بودجه ای که در نظر گرفته اید بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت های گردشگری مارماریس بسته به نوع هتل انتخابی، نوع هواپیما و همچنین نوع کلاس پروازی و خدمات و سایر خدمات ارائه شده در تورها کاملا متفاوت است.
مارماریس رامین تورو
تور هوایی مارماریس
قبل از هر چیز لازم است بدانید که معمولاً تورهای مارماریس به مدت یک هفته تعطیل هستند و روزهای متفاوتی برای انتخاب ندارید. در تور مارماریس آژانس مسافرتی بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل و بیمه مسافرتی را در اختیار مسافران قرار می دهد. اما خدمات دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری ممکن است در تمامی تورهای مارماریس لحاظ نشود. سفر با تور مارماریس باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. زیرا آژانس های مسافرتی با چارتر پرواز و تخفیف هتل، تور مارماریس را به صرفه تر از سفر به تنهایی می کنند.
سفر هوایی از مارماریس مطمئنا برای شما کمی دردسر ساز خواهد شد، اما باید بدانید که پروازها به مارماریس نمی روند. اگر بلیط هواپیما مارماریس بخرید، اگر با پرواز ATA بروید، ابتدا به ازمیر می روید، سپس باید 4 ساعت به صورت زمینی به مارماریس انتقال دهید. اگر با پرواز ایران ایر بروید به دنیزلی می روید و حدود ساعت 3:30 به مارماریس می رسید. درست مانند پرواز ATA با پرواز ترکیش سان اکسپرس، شما به ازمیر می روید و پس از 4 ساعت ترانسفر زمینی به مارماریس و هتل می رسید. همچنین پروازهای ایرانی به مقصد مارماریس حدود ساعت 12 ظهر انجام می شود و مسافران شما صبح بعد از انتقال هواپیما و زمین به مارماریس می رسند. زمان پرواز Sun Express حدود ساعت 6 صبح است و بعد از ظهر به مارماریس و هتل شما می رسد.
سفر ارزان به مارماریس
تور زمینی آی-مارماریس
اکثر مسافران فکر می کنند که دسترسی به شهر ساحلی مارماریس فقط از طریق هوا امکان پذیر است، اما اینطور نیست! معمولاً تورهای زمینی در مسیر مارماریس در تعطیلات نوروز برگزار می شود. در دوره‌های بیشترین حجم و تقاضای مسافران است که آژانس‌های مسافرتی تورهای زمینی را برگزار می‌کنند، زمانی که تورها تشکیل می‌شوند. اگر شما هم از علاقه مندان به تورهای گروهی مختلف شاد هستید و مسافت و مدت زمان سفر شما را آزار نمی دهد و مهمتر از آن به دنبال یک تور ارزان در مارماریس هستید، تور مارماریس لند بهترین گزینه است و اگر پس زمینه شما تهران است، با اتوبوس تا مارماریس حدود 30 ساعت طول خواهد کشید. تو راه هستی
سفر زمینی مارماریس
تور ارزان لحظه آخری مارماریس
یک سفر ارزان مارماریس می تواند یک سفر ضعیف باشد، یا می تواند یک سفر خوب و مقرون به صرفه باشد! بستگی به انتظار شما از سفرتان دارد. هتل های 3 یا 4 ستاره برای تورهای مارماریس قیمت مناسبی دارند، اما مسافران مارماریس بدون شک به دنبال امکانات و خدمات لوکس، فعالیت های آبی هیجان انگیز و خدمات نامحدود غذا و نوشیدنی در هتل های Ual هستند. ضمن اینکه از آنجایی که طول تور مارماریس یک هفته است، کیفیت غذا و امکانات ارائه شده توسط هتل از نکات بسیار حائز اهمیت می باشد، پس توصیه رامین گشت به شما این است که در تور مارماریس کمی پرهیز کنید!
گزینه بعدی برای یک سفر ارزان به این مکان، خرید معاملات لحظه آخری در مارماریس است. حال سوال اینجاست که آیا امکانات سفر لحظه آخری به مارماریس را دارید؟ زیرا زمانی که هواپیما تا آخرین لحظه پر نیست باید با کمترین قیمت ممکن فروخته شود تا ظرفیت آن پر شود، بنابراین هزینه سفر به مارماریس بسیار مناسب خواهد بود و می توانید با قیمت ارزان به مارماریس سفر کنید، فقط مشکل اینجاست که برای سفر به مارماریس باید فورا آماده شود.

سفر لحظه آخری به مارماریس
دومین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که سفرهای لحظه آخری به مارماریس ارزان نیستند. در روزهای شلوغی مانند نوروز و تابستان، سفرهای لحظه آخری تقریباً ارزان نیستند! برای این جلسات باید از چند روز قبل نوبت خود را رزرو کنید. بنابراین، اگر مشکل مالی دارید، حتما برنامه سفر خود را برای زمان های آرام تر ذخیره کنید و در آخرین لحظه تور مارماریس را با تخفیف 20 تا 50 درصد رزرو کنید.
قیمت سفر مارماریس
قیمت سفر به مارماریس مانند تمام سفرهای توریستی تحت تاثیر قیمت بلیط هواپیما و هتل های مسیر شماست. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت سفر به مارماریس، انتخاب آژانس مسافرتی است که تورهای مارماریس را ارائه می دهد. به عنوان مثال، ممکن است در یک روز معین، دو تور به مارماریس، که ممکن است بلیط پرواز و هتل یکسانی داشته باشند، قیمت های متفاوتی داشته باشند زیرا توسط دو آژانس مسافرتی متفاوت ارائه می شوند. البته این عامل نمی تواند تاثیر بسزایی در قیمت تور داشته باشد و تفاوت قیمت ایجاد شده اندک است.
تور مارماریس
اما یکی دیگر از عواملی که در قیمت نهایی این مسیر موثر است، انتخاب زمان سفر است. به طور کلی مکان‌های گردشگری در تاریخ‌های خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد گردشگران در آن بازه زمانی بیشتر از روزهای دیگر است که به آن «فصل بالا» می‌گویند. از طرفی در ایام خاصی از سال تقاضای زیادی برای سفر به مقصد وجود ندارد و تعداد گردشگران کمترین میزان را دارد که به آن «فصل آرام» می گویند; بنابراین شهر مارماریس نیز از این قاعده مستثنی نیست!!
اگر می خواهید در خارج از فصل سفر کنید، زمانی که تقاضا برای سفر به مارماریس کاهش می یابد، می توانید هزینه کمتری برای آن بپردازید. اگر در فصولی که تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است می روید، باید هزینه بیشتری بپردازید. بنابراین، زمانی از سال که قصد خرید سفر به مارماریس را دارید، بر قیمت نهایی آن سفر تأثیر خواهد گذاشت.
قیمت تور مارماریس
تور مارماریس از تهران و شهرستانها
تورهای مرمریت از تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و ... از پرطرفدارترین تورهای برگزار شده در سراسر ایران هستند. اگر در هر استان یا شهر دیگری از ایران زندگی می کنید، پیشنهاد می کنم با یک متخصص رامن ملاقات کنید. مدیریت تماس بگیرید تا خودتان سفر مورد علاقه خود را رزرو کنید.
اطلاعات مهم در مورد سفر به مارماریس
کد منطقه:
+ ۹۰
تفاوت زمانی
-1:30
ویزا:
آنها ندارند
ماری:
لیر
زبان رسمی:
بوقلمون
اضطراری:
112
پولیس:
5274503
ایستگاه آتشنشانی:
110
دین:
شیعه

منبع:تور مارماریس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور